Friday 21 August 2015

Teknik Betul Memasukkan Zakar Kedalam Faraj Isteri Agar Lebih Nikmat!!! Hanya untuk Kaum Suami & Isteri Sahaja!!!



  1. Nafas isteri semakin laju dan kencang

  2. Faraj dan tubuh badan isteri bergerak dengan laju

  3. Anda akan dapat melihat anak mata isteri sudah ‘menghilang’ dan memandang ke atas.




  1. Ketukkan secara lembut kepala zakar anda pada bahagian bibir kiri faraj isteri 3 kali kemudian pindah ke bahagian bibir kanan faraj sebanyak 3 kali juga.

  2. Halakan kepala zakar anda ke bahagian paling sensitifnya iaitu klitoris dan ketuk sebanyak 3 kali.

  3. Sebelum anda menusuk masuk ke lubang faraj isteri pastikan terlebih dahulu batang zakar anda telah menegang dan keras. Jika masih belum yakin atau zakar kelihatan masih lembik, mintalah bantuan isteri untuk merangsang dan menyentuh zakar anda dengan lemah gemalai.

  4. Apabila batang sudah mencodak, masukkanlah zakar anda secara perlahan-lahan ke lubang farajnya. Jangan bertindak kasar!

  5. Tusukkan pada permulaan haruslah dituju ke dinding sebelah kanan dan kiri dalam faraj. Ini agar membolehkan keseluruhan dinding bahagian dalam faraj isteri anda mencengkam zakar anda. Cara ini penting dalam mendapatkan titik rangsangan awal supaya kesemua reseptor saraf deria yang terdapat di dinding faraj dapat dirangsang terlebih dahulu secara maksimum agar dapat memberikan kenikmatan yang lebih kepada isteri.

  6. Sesudah itu anda boleh meneruskan tujahan zakar ke bahagian tengah, atas bahagian dinding serta bawah dinding faraj isteri anda.

  7. Seandainya anda dapati isteri sudah mula mendengus, mendesah dan mengerang dengan suara yang kuat itu tandanya dia meminta anda melakukan tujahan dengan lebih laju lagi.

  8. Sekali-sekali berikan tusukan keluar masuk zakar anda dengan tekanan perlahan dan kuat secara berselang-seli. Tindakan ini akan membuatkan nafsu isteri anda semakin ghairah dan mudah baginya untuk mencapai orgasme dan seterusnya memperolehi kenikmatan seks yang tidak terhingga.


No comments:

Post a Comment